poniedziałek, 1 lutego 2016

Rzesy 008

Witajcie!

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu tj. codziennie przez cały luty będę umieszczać posty na blogu :)
Zobaczymy jak mi to wyjdzie :) 

Dziś chcę Wam przedstawić piękne rzęsy ( w tym miesiącu zobaczycie kilka rodzajów) które otrzymałam od Born Pretty Store. Piękne ręcznie robione rzęski. Jak je tylko zobaczyłam od razu mnie zachwyciły.

Rzęsy jak widać na zdjęciu są mega gęste i pięknie się prezentują. Jednak jak dla mnie były trochę za długie więc trzeba było je trochę przyciąć, ale to żaden problem :). Pasek z którego zostały wykonane jest giętki co ułatwia przyklejanie. Jeśli nie lubimy rzęs na pasku, a np. połówki zawsze możemy rzesy przeciąć na pół i z tego zrobią nam się piękne połówki. Co kto lubi ;)

 A oto makijaż z użyciem tych rzęs pierwsze zdjęcie wykonane telefonem, a zbliżenia na oko aparatem.




A teraz trochę reklamy!

Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tych rzęs bądź innych rzeczy ze strony Born Pretty Store to zachęcam Was do skorzystania z kodu rabatowego, zawsze to lepiej zapłacić mniej ;) dodatkowo wysyłka na cały świat za darmo.

3 komentarze:

  1. cudne, bardzo naturalnie wyglądają :D a makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za cudowny kolorek na oczach :3 turkusik - choruję na ten kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to niebieski cień :) wpadający w turkus który nalozony na ciemna bazę tajemnicy taki efekt :)

      Usuń