niedziela, 7 lutego 2016

Makijaż na walentynki

Witajcie!

Walentynki już niedługo dlatego przychodzę do Was dziś z makijażem na tę okazję dodatkowo zaprezentuje Wam kolejną parę rzęs i przepiękną szminkę która skradła moje serce!
A więc zaczynajmy!

W makijażu postawiłam na mocne piękne usta w odcieniu bordo wpadającego w fiolet. (wiadomo odcienie moga się nieznacznie różnić w zależności od światła)
 Taki piękny odcień dała mi szminka w kredce od Born Pretty Store
TUTU Sunshine Lip Stick Pencil   numer 11 cena jej to $5,20
 Odcień szminki można stopniować ja jestem zwolenniczką mocnych ust dlatego nie żałowałam jej. 
Firma przekonuje iż szminka jest długiej trwałości. Mogę się z tym zgodzić. Fakt to nie jest typ szminki z Bourjois Rouge Edition Velvet(matowa) choć postawiłabym ją między szminką matową, a Bourjois Aqua Laque (wodna, mokra) gdyż ta szminka jest nawilżająca. Nawet jak zetrze się z ust pierwsza warstwa, zostaje jeszcze na ustach kolor. Mimo że jest nawilżająca i brudzi warta jest swej ceny przez sam kolor, a mamy ich do wyboru aż 10. Dodatkowo kolorystycznie podobna jest do szminki z Bourjois Reuge Edition Velver (matowa)o nazwie plum plum girl.

Teraz może przejdzmy do makijażu oczu.

Do wykonania tego makujażu użyłam w całości palety firmy Freedom - Pro 12 Secret Rose. Jest to idealna paleta dla osób lubiące nudziaki. Dodatkowo roztarłam delikatnie kreskę nadając jej miekkiego wyrazu.

Stawiając na usta postawiłam na jasny lekki makijaż, a dopełnieniem jego były piękne rzęsy ręcznie robione także od Born Pretty Store nr 014

Piękne lekkie, elastyczne i gęste rzęsy idealnie wykończyły makijaż. Rzęsy musiałam odrobinę przyciąć aby nie uwierał mnie podczas noszenia.


Nie wiem jak Wam ale mi bardzo podoba się ten makijaż!

Jeśli chcecie skorzystać z kodu rabatowego to zachęcam!

3 komentarze:

  1. Jeju kochana jak Ty się zmieniłaś! No nie poznałam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata leca... ale szczerze powiem ze im starsza jestem tym lepiej wygladam... moze nie jestem skromna no ale tak mi sie wydaje ze tak jest :)

      Usuń