piątek, 20 marca 2015

Kredka do ust o świetniej trwałości! Constant- balala

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją.
 Otóż jakiś czas temu czyli kilka miesięcy temu ;) otrzymałam od bornprettymakeup małą przesyłkę w której była cudowna, świetna, wspaniała i nie wiem jak jeszcze ją nazwać kredka do ust!
Constant -balala
Na początku sceptycznie do niej podeszłam ponieważ taka tania to co ona może-pomyślałam.
Już po pierwszym użyciu zorientowałam się jak bardzo się myliłam oceniając kredkę po cenie i nie pisze tego ponieważ dostałam kredkę za darmo, a dlatego że stała się moją ulubioną kredką która utrzymuje się na ustach bardzo bardzo długo.
 Dzięki tej kredce przekonałam się do czerwonego koloru na ustach.

 Wcześniej omijałam czerwień dlatego że odbijała mi się na zębach, rozmazywała się, brudziła itp. a tutaj taka niespodzianka.
 Gdy tylko nałożymy kredkę na usta (ja maluję nią całe usta) zasycha i robi się matowa. A jak zaschnie to jest bajeczna! co więcej jest niezniszczalna ciężko jest ją zetrzeć, zmyć. Dosłownie szorowałam usta, a ona ledwo ledwo co schodziła. Nie odbija się na zębach, nie pozostawia śladów np. po pocałunku ani na innych rzeczach. Gdy schodzi to powoli od wewnątrz czyli od miejsca, które jest najbardziej narażone na ścieranie poprzez slinę, co może być jedynym minusem.
 I tak pezentuje się makijaż ust wykonany tą kredką.
Moim zdaniem jest to najlepsza kredka jaką do tej pory spotkałam! Seredcznie Wam ją polecam tym bardziej, że kolorów jest aż 8 do wyboru!
 Kredkę możecie zakupić tutaj:
http://www.bornprettystore.com/trendy-lipliner-waterproof-liner-pencil-colors-p-14733.html

A tutaj macie specjalny kod dzięki któremu możecie robić zakupy taniej o 10%.
Polecam!
Pozdrawiam i do następnego!

9 komentarzy: