środa, 10 grudnia 2014

Dzienniak dla niebieskookich paletką Zoeva retrofuture

Witajcie!
Chcę Was dziś zaprosić na makijaż dla niebieskookich wykonany praktycznie w całości cieniami z paletki Zoeva- Retrofuture. Jest to delikatny makijaż z wyraźnym podkreśleniem dolnej powieki oczywiście w kolorze jak to u mnie :)
Poszperałam trochę w interenecie i udało mi się w końcu usunąć autokorekte która bardzo często psuła zdjęcia pogarszając ich jakość, ale w końcu wyłączyłam i zdjęcia są ok takie jakie mają być.
I tutaj jeszcze jedno ale zdjęcia robiłam na 2 ustawieniach aparatu. Tutorial w świetle dziennym, a całą resztę w świetle przyciemnionym dlatego też zdjęcia tutorialu są bardziej zimne a reszta cieplejsze. Mam nadzieję że to nie wpłynie na całokształt makijażu :)
 Całą powiekę pokrywam korektorem następnie w załamaniu powieki rozcieram matowy cielisty cień 368 z Inglota
 a następnie od wewnętrznego kącika oka do 1/3 powieki maluję cieniem Golden Rose
Środek powieki maluję cieniem New age
 Zewnętrzny kącik oka maluję cieniem Super vibe
 Żelowym eyelinerem Inglot 77 rysuję kreską, którą rozcieram czarnym cieniem Black hole
 Eyelinerem zaznaczam dolną linię rzęs i rozcieram cieniem Electric youth od zewnętrznej strony, a od wewnętrznej cosmic chic
 Tuszuję rzęsy tuszem Astor 

Spis kosmetyków które użyłam do wykonania tego makijażu 
Podkład: Rimmel Match Perfection
Bronzer: Inglot 504,502
Rozświetlacz:Make up Revolution/ Golden lights
Cienie: Inglot 368
Cienie z paletki Zoeva retrofuture:Rose gold, New age, Super vibe, Black hole, Galaxy, Electric youth , Cosmic chic ,Space out, Timetravel
Cielista kredka: Rimmel / Nude 005
Tusz do rzęs: Astor/ seduction code
Żelowy eyeliner: Inglot 77
Farbka sleek- minx
Szminka colletion 2000/ Velvet soft
Tak wiem mam krzywą grzywkę. Tzn już jej nie mam ponieważ sobie podciełam niestety za pierwszym razem moja fryzjerka się nie popisała i krzywo mi grzywkę obcieła ale już naprawiłam jej błąd :)
Tutorial tego makijażu możecie zobaczyć także na youtube gdzie Was serdecznie zapraszam i zachęcam do subskrybowania mojego kanału wtedy będziecie na bieżąco z dodawanymi przezemnie filmikami tym bardziej że nie wszystkie tutoriale które kręce w formie filmu robię także w formie zdjęć. 

Pozdrawiam i do następnego!

3 komentarze:

  1. Piękne kolory na dolnej powiece. Podkreślają kolor Twojej tęczówki i wydobywają jej ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń