czwartek, 9 października 2014

Dla niebieskookiej

Witajcie!
Zapraszam Was dziś na makijaż dla niebieskookiej. Na jego tutorial w formie zdjęć i filmiku(niespodzianka).
Także jeżeli jesteście ciekawe jak go wykonałam zapraszam na dalszą część postu:)
 
Wybaczcie za zdjecie troche prześwietlone. Na aparacie wychodzą spoko rzucone na kompa wychodzą na prześwietlone muszę nad tym popracować :)
Na oczach mam soczewki Hera od www.optiva.pl
 Całą powiekę pokrywam bazą pod cienie. Obszar ponad załamaniem powieki zaznaczam cieniem Inglot 330 od wewnętrznej strony a od zewnętrznej 368 Inglot. Dodatkowo w zewnętrznym kąciku oka rozcieram pomarańczowy cień nr 84 Inglot
 Zewnętrzny kącik oka przyciemniam matowym brązem Inglot 342
 Od wewnętrznego kącika oka do połowy powieki nakładam złot cień 108 Inglot
 Środek powieki maluję matowym pomarańczem 84 Inglot i perłowym pomarańczem z paletki Sleek Paraguaya

 Dolną powiekę od zewnętrznej strony przyciemniam ciemno brązowym cieniem z paletki Sleek Paraguaya na niego nakładam fiolet z MUA ,na środek dolnej powieki nakładam pomarańczowy cień z paletki Sleek a wewnętrzny kącik oka maluję cieniem z Topshop Chameleon glow
 Żelowym eyelinerem rysuję kreskę
 Tuszuję rzęsy


 
Mam dla Was niespodziankę :)
Nagrałam tutorial tego makijażu i możecie go zobaczyć na moim kanale na youtubie.

Odrazu mówię że jest to mój pierwszy filmik, jeszcze mam problemy z odpowiednim ustawieniem aparatu i wyłapaniem ostrości oraz odpowiednim oświetleniem. Nagrywałam w świetle dziennym(w dość ciemnym pokoju,ale przy oknie) i makijaż w oddali był super oświetlony, ale tutorial z bliska już nie. Wiem jeszcze muszę nad tym popracować tym badziej że nie posiadam lampy pierścieniowej będę się starać żeby filmiki miały lepszą jakość,ale w tym wypadku musicie mi wybaczyć. 
Dlaczego zdjęcia mają lepszą jakość, kolor niż film?-właśnie dlatego że przy robieniu zdjęc ustawiam sobie aparat na odpowiednich parametrach i robie foty w dobym świetle(staram się)(inny pokój) mogę powiedziec że już to ogarnełam. Niestety przy kręceniu filmów dopiero odkrywam mój aparat i niestety on też trochę zjada kolory, a w przybliżeniu lekko odbiegają od rzeczywistości. Mam nadzieję że to zrozumiecie:) Zapraszam i zachęcam do subskrypcji
Jak chcecie zobaczyć film to klikajcie w poniższe zdjęcie 
https://www.youtube.com/watch?v=4s_-ZkjMB9g



4 komentarze:

  1. Piękny :) Ja właśnie często maluję oczy w ten sposób po to aby móc mocniej podkreślić usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały. Kreska jak zwykle idealna. Moje kolory oj mooje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten makijaż ;-) czy cienie z palety sleeka można zastąpić podobnymi z ingota ? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak najbardziej ale cenowo wyjdzie drożej bo za paletę 12 cieni sleeka zapłacisz ok 40 zł a to równowartość 4 cieni inglota

      Usuń