poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Niebieski paletką sleek arabian nights

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na makijaż wykonany cieniami Inglot oraz paletką Sleek- Arabian Nights.
Ta paletka tak mi się spodobała że "maziam" nią non stop także jeszcze kilka makijaży tutaj się znajdzie. 

 
Na oczach mam soczewki Hera od www.optiva.pl
Jeżeli chcecie zobaczyć jak zrobiłam ten makijaż to zapraszam na dalszą częśćpostu 
 Załamanie powieki maluję popielatym cieniem z zielonymi drobinkami
 GRanice cieni ponad załamaniem powiek irozcieram cieniami Inglot 330
 Na ruchomą powiekę nakłądam białą kredkę NYX
 Na nasza bazę w postaci białej kredki wklepuję niebieski cień
 Granice cieni rozcieram w załamaniu ciemnym zielonym cieniem
 Dolną powiekę maluję od wewnętrznej strony niebieskim cieniem mieniącym się na zielono Inglot i od zewnętznej strony zielenią inglot
 W wewnętrznym kąciku oka nakładam niebieski pyłek Inglot 51
 Żelowym eyelinerem rysuję kreskę
 Linię wodną także maluję żelowym eyelinerem
 Tuszuję rzęsy
 Doklejam pasek sztucznych rzęs Ardell





Możecie mnie znaleźć również na facebooku i instagramie Zapraszam :) 
https://www.facebook.com/Gwiazdeczka1?ref_type=bookmark

Mam nadzieję że makijaż Wam się podoba
Pozdrawiam i do następnego!

16 komentarzy:

  1. a jednak się na nią skusiłaś! Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie wyglądasz w tym makijażu i soczewkach !
    Jestem pod wrażeniem. Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. elektryzujący, piękny makijaż :)

    http://martynamakeupart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny make up i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana rozwijasz się w ekspresowym tempie, co widzę to zachwycasz! Cudowne prace, wszystkie bez wyjątku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh dziękuję bardzo za wszystkie komentarze cieszę się że Wam się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny!Pięknie w nim wyglądasz, tak wieczorowo i zalotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go dzisiaj na FB u Ciebie, jest cudowny.
    Ślicznie Ci w takim kolorku, muszę sobie chyba tą paletkę kupić bo na prawdę kolor zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten granat jest cudny. Widzę go w kolejnym makijażu i coraz bardziej chcę tę paletkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne intensywne kolory <3
    Aż szkoda, że na co dzień nie można się tak malować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie przesadzaj :) jak się chce to można ja wszystkie makijaże jakie tutaj umieszcyzam robię rano a póżniej cały dzień w nich chodzę.

      Usuń
  11. Mnie bardzo marzy się tak paletka Sleek'a. Poszukuję również jakiś ładnych sztucznych rzęs. Nigdy jeszcze nie bawiłam się w takie doklejanie. Czy te z Adrell będą dobra jak dla kogoś początkującego w tym temacie? :) Jakie najlepiej wybrać - połówki czy całe? :) Będę wdzięczna za podpowiedź :)))

    OdpowiedzUsuń