wtorek, 17 czerwca 2014

Podkreślający zieloną tęczówkę oka

Witajcie!

Dziś makijaż podkreślający zieloną teczówkę oka czyli w fiolecie :) ale nie do końca. Górna powieka zaakcentowana fioletem reszta bardziej w neutralnych kolorach. Jak dla mnie to makijaż na codzień. Można z niego zrobić makijaż wieczorowy wystarczy linie wodną pomalować czarną kredką i przyciemnić zewnętrzny kącik oka i mamy makijaż wieczorowy :).
Jak nie boicie się kolorów to polecam :) 

 Na oczach mam soczewki HERA firmy OPTIVA którą znajdziecie tutaj->  www.optiva.pl  a soczewki kupić możecie tutaj -> soczewki Hera 

szczerze Wam powiem że zakochałam się w tych soczewkach mogłabym całymi dniami patrzeć w lustro i w moje oczy Dziękuję www.optiva.pl za to że mogę je nosić :)
 Jeżeli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam dalej
 Zalamanie powieki zaznaczam brązowym matowym cieniem Inglot 342
 Ponad załamaniem powieki rozcieram żółty 474 cień z cielistym 368
 Zewnętrzny kącik oka maluję cieniem w odcieniu kawy z mlekiem ;) Inglot 344
 Od wewnętrznego kącika oka do połowy powieki maluję fioletem Inglot 491 z dorbinkami brokatu który następnie na 2 pokwie powieki rozcieram palcem. Rozcieram granice cieni
 Dolną powiekę maluję złotym cieniem Inglot108 wraz z brązem Inglot 465
 Na środek powieki dodaje pyłek mieniący się na fioletowo - niebiesko Vipera123

 Tuszuję rzęsy-Astor- Seduction Codes




 niestety nie na wszystkich zdjeciach aparat łapał pyłek ale i tak jest dobrze






1 komentarz: