poniedziałek, 19 maja 2014

Jak zrobić kolorową kreskę

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z moim makijażem na temperaturę 20+ i do tego przedstawie Wam jak zrobić kolorową intensywną kreskę (często brokatową) bez eyelinera kolorowego czy płynu duraline? Nic bardziej prostego.... jest to mój sposób na kreski. W swojej kolekcji mam 3 eyelinery- brązowy, fioletowy i czarny. Z czego używam w 99% czarny eyeliner który "mieszam" z cieniami- jaki  cień wpadnie mi w rękę i w oko to taka będzie kreska :) Jeżeli chcecie zrobić jasną kreskę np. żółta, pomarańczowa czy inną intensywną zamiast czarnego eyelinera polecam białą kredkę :)
Zapraszam :)
 
Na samym początku maluję delikatnie powiekę
 Do rysowania kreski potrzeby będzie żelowy eyeliner u mnie Rimmel-mój ulubiony :)
oraz pędzelek do malowania kresek absolutny mój ulubieniec ( jeden z trzech )MAC 210

 
Żelowym eyelinerem rysuję kreskę
Na cieniutki pędzelek nakładam pigment w odcieniu turkusu
 
Jeszcze mokrą kreskę gruntuje turkusowym cieniem delikatnie "wciskając" cień w kreskę
 
usuwam resztki cienia delikatnie omiatając powiekę pędzelkiem typu skunks 
tuszuję rzęsy, dolną powiekę zaznaczam fioletową kredką, a wewnętrzny kącik rozjaśniam kremowym złotym cieniem
 
U mnie od tygodnia piękne słoneczko i wraz z tym słońcem wyszły mi piegi ;/(niestety)
Tak wygląda mój makijaż na  temperaturę 20+

Także zrobienie kolorowej kreski jest bajecznie proste jak widać co lepsze taka kreska trzyma się cały dzień:) mam nadzieję że przyda Wam się mój sposób na kreskę  :)

Pozdrawiam i do następnego

8 komentarzy: