wtorek, 15 kwietnia 2014

Wracam z makijażem :)

Witajcie!

Po krótkiej przerwie :)
Wczoraj wróciliśmy w końcu do domciu aż nie mogłam się doczekać mimo, że nie było mnie 2 tygodnie wydawało mi się jakby to było dwa miesiące.
Niestety pobyt w Polsce nie działał na mnie zbyt dobrze gdyż całe 2 tygodnie chorowałam baaa nawet dalej sobie choruje tym razem zatoki ;/ mam nadzieję że przejdzie bo ileż można. Rzeszów żegnał mnie deszczem za to Lincoln przywitało mnie pięknym słońcem, ale jak tutaj się cieszyć z takiej pogody jak się jest chorym. Wracam do Was z makijażem 
także zapraszam Was na tutorial 
 1. Zaczynamy od wewnętrznego kącika oka na który nakładam pomarańcz aż do połowy powieki
 2. Na środek powieki nakładam satynowy róż
3. Zewnętrzny kącik oka maluję brązem który rozcieram powyżej załamania powieki
 4. Dolną powiekę maluję od zewnętrznej strony bordowym cieniem na środku różowym a w wewnętrznym kąciku pomarańczem
 5. Linię wodną maluję białą kredką a wewnętrzny kącik oka zaznaczam złotym pyłkiem

 Rysuję kreskę którą pokrywam fioletowym cieniem i tuszuje rzęsy dolne na fioletowy i górne od wewnętrznej strony a od zewnętrznej na czarno :)


 Makijaż wykonany Sleek- Respect
 I jak po większości moich pobytów w Polsce mała zmiana fryzurki :) i nowe tattoo ale o moich tatuażach zrobię osobnego posta :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, pasuje do Twoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż! Z tą fryzurą przypominasz mi Agę Chylińską z teledysku ,,winna" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszeszzzzz Jaka piękna kreseńka :) Cudna! Faktycznie widzę podobieństwo do Chylińskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ladny makijaz !!!! Świetne roztarcie cieni :-) Wesołych Świat Piękna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki makijaż, a na zdjęciach wyszłaś ekstra!

    OdpowiedzUsuń