sobota, 26 kwietnia 2014

Fioletowa kreska

Witajcie!
Wybaczcie mi poślizg w dodawaniu postów ale mój laptop wraz z internetem szwankują i to bardzo! Na weekendzie będę musiała poprosić męża aby wyczyścił mi komputer także nie będzie mnie wtedy i jeszcze muszę poszukać kartę do aparatu bo gdzieś ją położyłam i niestety "skleroza" mnie dopadła ahhh starość nie radość młodość nie wieczność :) 
Makijaż na dziś fioletowa kreską, zielona dolna powieka i niebieska linia wodna :)
Zapraszam na tutorial :)
 
 Całą powiekę pokrywam brzoskwiniowym cieniem a linię wodną maluję niebieską kredką
 Niebieską kredkę pokrywam niebieskim cieniem, a dolną linię wodną maluję na zielono od zewnętrznej strony matowym cieniem a od wewnętrznej perłowym
 Czarnym eyelinerem rysuję kreskę, którą pokrywam fioletowym cieniem
 Wewnętrzny kącik oka maluję zielonym pyłkiem, tuszuje rzęsy górne na czarno dolne na niebiesko


3 komentarze: