wtorek, 18 marca 2014

Wiosennie :)

Witajcie!
U mnie dziś makijaż wiosenny... bo pogoda za oknem iście wiosenna aż chce się żyć :) 
 Makijaż zmalowałam jakiś miesiąc temu i tyle czekał aby tutaj zawitał :D
 zieleń, żółć i pomarańcz na górnej powiece wraz z kreską a na dolnej fiolet z turkusem ... szczerze powiedziawszy jest to przeróbka pewnego makijażu który mam nadzieję że niedługo się pojawi .... czekam na publikację na uroda.com wtedy i u mnie się pojawi :)

 a za 1,5 tygodnia lecę do polski na 2,5 tygodnia także przez ten czas prawdopodobnie nie będzie mnie na blogu(chyba że zrobię jakiś makijaż na przód) mam nadzieję że będziecie tęsknić ;)
Trzymajcie się pozdrawiam i do następnego :)
Jak macie instagram to zapraszam do siebie http://instagram.com/makeupbygwiazdeczka1#
oraz klikanie w serce jak podoba Wam się makijaż http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/spring-13/

6 komentarzy:

  1. Śliczny, cudne, wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, taka trochę rasta na górnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką pomadkę masz na ustach? Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorowy mejkap, mimo tej palety barw, nie krzyczy"patrzciee" Mi się taka wersja bardzo podoba!:)) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń