piątek, 15 listopada 2013

Roż z fioletem moje ulubione połączenie


Witajcie! 
Dziś przedstawiam Wam makijaż w różu i fiolecie. Moje ulubione połączenie kolorów które często stosuje dla podkreślenia zielonego odcienia mojej tęczówki oka
Róż fiolet na górnej powiece , czarka kreska
na dolnej powiece fiolet z dodatkiem granatowego cienia wewnętrzny kącik zaznaczyłam białym pyłkiem mieniącym się na niebiesko. Linię wodną pokryłam cielistą kredką wytuszowałam rzęsy. Dla mnie ten makijaż to taki standardzik- dzienniaczek :)
Szczerze to zastanawiam się czego kobiety boją  się kolorów, ich makijaże dzienne często zaczynają się i kończą na brązach. Także taki apel do kobiet: malujcie się różnymi kolorami życie jest za krótkie by chodzić tylko w brązach :)
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego :)




7 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam,że tak ładnie można połączyć te 2 kolory!
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też lubię takie zestawienie kolorystyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny i jak pięknie się prezentuje na Twoich oczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie najbardziej pasują te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny makijaz <3 ciekawie u ciebie, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń