wtorek, 10 września 2013

Moja makijażowa przygoda

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z tagiem- Moja makijażowa przygoda 
Zostałam otagowana przez MAYE
Tag zawiera tylko 10 pytań także szybko pójdzie 

A więc zaczynajmy
ZAPRASZAM



1. W jakim byłaś wieku kiedy się zaczęłaś malować?

Mój pierwszy mejkap jaki wykonałam na sobie hmmm ...była to 3 klasa podstawówki pomalowałam się na bal przebierańców wiem, że to były niebieskie cienie oczywiście mojej mamy ale efektu końcowego nie pamiętam ani też żadnego zdjęcia nie mam. Następne makijaże pojawiały się u mnie od święta w klasach od 6 podstawówki do 3 gimnazjum. Regularnie zaczęłam się malować w liceum. 

2. Jak to się stało, że zaczęłaś się interesować makijażem?

Wszystko zaczęło się od mojej starszej siostry Edyty. Malowała się a ja patrzyłam jak to robi ....a później naśladowałam ją kradnąc jej kosmetyki. Więc śmiało mogę powiedzieć, że to ona była moją inspiracją i zaszczepiła we mnie tę pasję. Teraz zdarza się że to ja ją maluję :) 

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?

Na pierwszym miejscu stawiam Sleeka uwielbiam go! Mam już sporą kolekcję zwłaszcza cieni do powiek. Maybelline stawiam na 2 miejscu prawie wszystkie moje tusze do rzęs pochodzą z tej firmy. Na 3 stawiam całą resztę 

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?


Makijaż dla mnie to czarodziejska różdżka, która z szarej myszki zmienia mnie w kobietę. Często nie mogę patrzeć na siebie bez makijażu bo wyglądam jak kupa :D nie obrażając kupy:D po prostu tragicznie! dzięki makijażowi czuje się pewniejsza siebie i ładniejsza, a przede wszystkim nie jest mi łyso jak to bywa gdy tego makijażu nie mam.

5. Gdybyś mogła nałożyć na twarz tylko 4 produkty - co by to było?

1.Podkład lub BBkrem, 2. Brązowy cień który bym użyła do podkreślenia brwi oraz na powieki, 3.Tusz do rzęs, 4. Błyszczyk szminkę lub pomatkę

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
Wszystko w nim lubię każdy krok który sprawia, że zaczynam wyglądać ładniej i lepiej

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?

Myślę, że drogie kosmetyki można spokojnie z powodzeniem zastąpić tanimi tylko trzeba dobrze poszukać i znaleźć te perełki. Tanie nie oznacza złe czy gorsze, a drogie nie oznacza lepsze i dobre.

8. Jaką radę dałabyś dla początkujących?

Róbcie to co kochacie i dużo ćwiczcie z czasem wszystko wychodzi :) Słuchajcie rad bardziej doświadczonych i wyciągajcie wnioski z krytyki, ale takiej szczerej, a nie typu " beznadziejny makijaż" 

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś? 

 hmmm blondynki z wyrysowanymi czarnymi brwiami 


10. Co myślisz o makijażowej spoleczności na You Tube?

Moża się z niej dowiedzieć bardzo wielu ciekawych informacji które warto czasem wdrążyć w życie. Często takie filmy zastępują szkoły wizażu nie trzeba za nie płacić a można bardzo dużo się nauczyć i nie trzeba kończyć szkół żeby dobrze malować!!


Tak kończy się ten tag. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu 


5 komentarzy:

  1. Dziękuje serdecznie za tak, postaram się jak najszybciej odp:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje kochana za otagowanie, jednak ja jakis czas temu juz robilam ten tag :)

    http://samatonazwij.blogspot.com/2013/02/tag-moja-makijazowa-historia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominowanie postaram się szybko odp

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie postaram się odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń