piątek, 19 lipca 2013

Tematy postów na blogu- Wasze propozycje

Witajcie kobietki !

Od kilku miesięcy próbuję umieścić kilka postów kiepsko mi to wychodzi teraz przychodzę do Was z zapytaniem czy aby takie posty by Was interesowały, bo nie wiem czy jest sens robić coś i nikogo to nie zainteresuje

Moje propozycje :

- moje lakiery(prezentacja koloru na paznokciach i mała recenzja)
- kolekcja palet sleek'a ("słocze" i mała recenzja)
- moje pędzle (jak o nie dbam ,recenzja , namiary na tanie dobre pędzle )
- porady kosmetyczne
- mój kuferek
- nowości kosmetyczne

Jestem również otwarta na Wasze propozycje co chciałybyście zobaczyć czy przeczytać u mnie na blogu - zapraszam do komentowania (każdy komentarz bardzo mnie cieszy) i czekam na Wasze propozycje .:*

2 komentarze:

  1. Wszystko co wymieniłaś chętnie poczytam, a najchętniej chyba o pędzlach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko z powyzszych chetnie przeczytam :) moze zrobisz tez jakis post o podkladach? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń