środa, 3 kwietnia 2013

Liebster Award

Zostałam  nominowana do Liebster Award
 PRZEZ
http://juliamakeupgirl.blogspot.co.uk
http://evik1.blogspot.co.uk/
http://foto-make-up.blogspot.co.uk/
http://mmakeupbynnatalia1.blogspot.co.uk/
http://perfekcyjnywyglad.blogspot.co.uk/
http://xdariuniax.blogspot.co.uk

ZASADY:
Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących (do 200 czyli ja się nadaję idealnie ;)), co pozwala na ich rozpowszechnianie:). Jest to swego rodzaju "nagroda" za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej  następnie my mamy za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania:)


WAŻNE : Nie można nominować osoby, która Ciebie nominowała !!!
Pytania i odpowiedzi :)
1.Za jakim produktem "płakałabyś" gdyby przestali go produkować?
Lock No Hold -lipgloss COLLECION 2000
2.Jaki produkt zasługuje na miano "Bubel wszech czasów"?
Chyba jeszcze na taki nie trafiłam :)
3.Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Od zawsze marzył mi się blog o makijażu aż w końcu się zebrałam i go stworzyłam.
4.Ulubiony blogger/bloggerka??
juliamakeupgirl
5.Bez jakiego produktu na twarzy (oprócz kremu) nie wyszłabyś na ulicę?
 podkład, błyszczyk, tusz do rzęs
6.Szpilki czy koturny?
Ani to ani to .Płasko na sportowo
7.Ulubiony kolor?
Różowy :)
8.Ulubione perfumy?
Calvin Klain - CK in2u her 
9.Co jest zawsze w Twojej torebce?
Obecnie nic ,ale jak jestem w PL to portfel, kosmetyki, dokumenty,gumy do żucia, coś do pisania
10.Jakim kolorem opisałybyście siebie i dlaczego?
 Niebieski jako iż jestem spokojną, ale jak ktoś mnie zdenerwuje to w czerń mogę się zmienić
11.Co mogę zmienić w moim blogu żeby czytało się go lepiej?
 Chyba nie ma czegoś takiego
1. Czy jesteś zakupoholiczką?
Jeżeli chodzi o kosmetyki to tak 
2. Bez jakiej marki cieni nie umiałabyś żyć?
Sleek
3. Czy prowadzenie bloga sprawia Ci przyjemność?
Oczywiście.
4. Jaki jest Twój ulubiony zabieg kosmetyczny?
Jeszcze nigdy się żadnemu nie poddałam
5. Czy umiałabyś przez miesiąc nie używać żadnych kosmetyków?
Tak, o ile nie wychodziłabym z domu
6. Wolisz spodnie czy spódnice?
Spodnie
7. Czym lubisz nakładać cienie?
Pędzelkiem 
8. Twoja ulubiona baza pod cienie?
Inglot lub KRYOLAN
9. W czym trzymasz swoje kosmetyki?
Kuferku
10. Jakie jest Twoje ulubione przysłowie?
kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada 
11. Czy Twoim zdaniem mój blog jest prowadzony sprawnie?
Tak 

1. Jaki na codzień nosisz makijaz? 
Jeżeli nie wychodzę z domu to się nie maluję ,ale jak wychodzę to eksperymentuje na pewno jest to podkład, tusz do rzęs i błyszczyk
2. Ulubiony produkt kosmetyczny?

błyszczyk do ust
3.  Ulubiony Kolor?

Różowy
4. Największa wpadka w makijażu to...?

zły makijaż , nie równe kreski 
5.  Czy masz problemową cerą? (Trądzik, popękane naczyńka, itp)

nie
6. "Pędzle" czy "Gąbki"?

pędzle
7. Szminka "nude" czy "czerwień"?

nude
8.  Produkt, którego już nigdy nie użyjesz to...?

hmmm jeszcze na taki nie trafiłam 
9. Ulubiony sklep z ciuchami ? 

nie lubię zakupów odzieżowych :)
 10. Czy korzystasz z zabiegów kosmetycznych tj. mikrodermabrazja , kwas hialurynowym, itd

nie 
11.  Czy ukończyłaś szkołę wizażu/kosmetyczną?

jeszcze nie ale zamierzam kiedyś taka zrobić

1. Jakie kosmetyki częściej kupujesz? Kolorówka czy pielęgnacja?
kolorówka 
2. Jaka marka cieni wg Ciebie jest najlepsza?
sleek
3. Balsam, mleczko czy masło do ciała?
mleczko
4. Jaki kolor na paznokciach najbardziej lubisz nosić?
różne nie mam jednego ulubionego
5. Jakie zapachy perfum najbardziej Tobie odpowiadają?
DNKY Be delicious
6. Czekolada gorzka czy mleczna?(inna)
mleczna
7. W jaki sposób dbasz o swoje włosy?
nie dbam w jakiś szczególny sposób (myje je)
8. Jakie metody depilacji preferujesz?
krem do depilacji
9. Uważasz, że jesteś...?
superowa z charakteru :D 
10. Twoja ulubiona potrawa?
chyba nie posiadam 
11. Najlepsza odżywka do paznokci? 
nie mam takiej 

1. Z czego składa się Twój codzienny makijaż? 
Gdy nigdzie nie wychodze to nie maluję się 
2. Czy zdarza Ci się zapominać o pielęgnacji rano i wieczorem?
rzadko 
3. Czy masz swoją ulubioną markę kosmetyków? Jeśli tak to jaką?
raczej nie  , stosuję wszystko po trochu
4. Czy masz autorytet w świecie makijażu, który jest dla Ciebie inspiracją? Jeśli tak to kto to taki?
nie 
5. Twój ulubiony cień do powiek?
nie mam jednego ulubionego lubię cienie sleeka 
6. Szminka Nude czy Krwista Czerwień?
nude
7. Do nakładania podkładu: pędzel, gąbeczka czy paluszki?
pędzel
8. Na co zwracasz uwagę kupując kosmetyki do makijażu lub pielęgnacji?
na cenę ,markę oraz kolor
9. Szminka czy błyszczyk?
błyszczyk 
10. Czy Twoim zdaniem jeśli chodzi o kosmetyki: drogie znaczy dobre?
nie koniecznie 
11. Czy masz w swoim kuferku kosmetyk niezastąpiony i bez, którego nie wyobrażasz sobie makijażu? Dla utrudnienia wymień jeden.
nie mam takiego jednego  

1. Ulubiona pora roku?
zima
2. Najczęściej używany kolor pomadki, błyszczyka?

bezbarwny  
3. Dlaczego akurat zainteresowanie make'up'em? 
od malego dziecka miałam duszę artystki uwielbiałam malować jako 9 latka pierwszy raz sama pomalowałam się na bal przebierańców a później to już z górki
4. Jakim żywiołem opisałabyś swój charakter? Woda, ogień, powietrze czy ziemia. Dlaczego? 
Kiedyś byłam ogniem a teraz jestem ziemią
5. Ulubiony film? 
saga zmierzch
6. Twój Najukochańszy kosmetyk? 
nie mam takiego
7. Twoje największe marzenie z dzieciństwa? 
żeby zostać nauczycielem Wf
8. Czym kierujesz się podczas wyboru swoich kosmetyków? 
ceną , marką i pigmentacją
9. Czy wytrzymałabyś przez tydzień bez umalowania się? 
tak
10. Bardziej preferujesz cienie sypkie czy w kremie? 
sypkie
11. Częściej używasz kredki czy liner'a?
eyelinera
Moje pytania:
1. Róż czy bronzer?
2. Z czym kojarzy Ci się wiosna?
3. Delikatny czy mocny makijaż ?jaki lubisz?  
4. Czy Twój mężczyzna lub jak się malujesz?
5. Skąd czerpiesz inspirację do makijaży ?
6. Jak sobie radzisz gdy masz zły humor , co Ci go poprawia ?
7. Ulubione słodycze ?
8. Jakie masz plany na przyszłość ?
9. Masz kompleksy ? Jak tak to jakie?
10. Ulubiony tusz do rzęs?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz