piątek, 8 marca 2013

Sleek- Paraguaya

Właśnie postanowiłam ,że co jakiś czas (mam nadzieję ,że co 2 dzień)będę umieszczać makijaż wykonany jedną z paletek Sleek, aby pokazać Wam ,że są to świetne cienie godne polecenia. Ich pigmentacja jest boska w połączeniu z bazą po cienie trzymają się cały dzień i są rewelacyjne. Dzisiejszy makijaż niestety nie robiłam krok po kroku, bo się troszkę spieszyłam i nie było czasu pstrykać zdjęć. Może skorzystacie i stwierdzicie ,że warto je kupić . Ja gorąco polecam!!

Na pierwszy ogień poszła paletka Paraguaya
1. Na sam początek nakładam bazę pod cienie na całą powiekę
2. W zewnętrzny kąciku oka (najciemniejszym kolorem z paletki )nadaję kształt makijażowi 
3. Pomarańczowym matowym cieniem zaznaczam maluję obszar zaraz przed ciemnym konturem 
4. Pomarańczowym perłowym cieniem małuję środek powieki
5. Jaśniejszym pomarańczowym perłowym cieniem maluję  tuż przed wewnętrznym kącikiem zostawiając miejsce na jeszcze jeden cień
6. W wewnętrznym kąciku powieki nakładam różowym perłowy cień (dzięki stopniowaniu kolorów makijaż wygląda "naturalnie" kolor ładnie przechodzi bez wyraźnych granic
7. Wewnętrzny kącik oka maluję żółtym cieniem 
8. Dolną powiekę maluję najciemniejszym cieniem z paletki i rozcieram lekko pomarańczowym cieniem
9. Granice na górnej powiece od wewnętrznej strony aż do połowy rozcieram ku górze jasno różowym matowym  cieniem  , a od połowy powieki do zewnętrznego kącika oka rozcieram brudno szarym cieniem
10. Rysuje kreskę żelowym eyelinerem
11. Tuszuję rzęsy 
Cienie które użyłam do makijażu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz