czwartek, 7 marca 2013

Moje tusze do rzęs

Postanowiłam przedstawić Wam moje tusze do rzęs może któryś z nich Wam się spodoba i zakupicie go i będziecie z niego zadowolone tak jak i ja jestem zadowolona z nich wszystkich. Jak je macie to piszcie w komentarzach Wasze opinie :)


1. Tusz do rzęs firmy Maybelline ROCKET pogrubiający . Zakupiony nie dawno- użyłam go 2 razy jak na razie. Szczoteczka jak dla mnie jest genialna z taka jeszcze się nie spotkałam. Tusz sam w sobie jest świetny jak chyba wszystkie z maybelline. Rzęsy są super wyczesane i pogrubione. Jestem z niego zadowolona. Cena tego tuszu to 5funtów. Jeśli miałabym go oceniać w skali 1-5 dałabym mu 4/5. Myślę ,że zakupiłabym go ponownie.


2. Kolejny tusz z firmy Maybelline zwiększający objętość (nie zgadzam się z tym w ogóle ) ,zakupiony z 2 miesiące temu. Szczoteczka bez szału jak w większości tuszów do rzęs ,efekt średni(przynajmniej dla mnie) nie zaszokował mnie. Cena 5funtów. Moja ocena to 2/5. Nie kupię go ponowie.


3. Tusz firmy RIMMEL Glam'eyes pogrubiający & wydłużający. Co do pogrubienia miałabym jakieś ALE ,ale to zależy od ilości warstw na zdjęciu 2 warstwy . Po pierwszym tuszowaniu zdecydowanie widać różnice w długości rzęs. Szczoteczka bardzo fajna, świetnie się nakłada nią tusz . Data ważności tego tuszu to rok czasu co mnie zdziwiło , ale to bardzo fajny tusz myślę ,że mogłabym go kupić . Cena 20zł. Moja ocena to 4/5. POLECAM

4. Tusz super SHOCK firmy AVON to chyba najlepszy na świecie tusz do rzęs biorąc pod uwagę firmy katalogowe. W swoim życiu wykorzystałam masę tych tuszy do rzęs jak mieszkałam w Polsce towarzyszył mi non stop w każdym makijażu. Jestem z niego zadowolona ,a wręcz zachwycona koszt tego tuszu to jakieś 20zł. Szczoteczka fajna, genialnie rozczesuje rzęsy. Całym sercem mogę go polecić i na pewno będziecie zadowolone . POLECAM GORĄCO. Moja ocena to 5/5. Na pewno jeszcze nie raz go kupię o ile będzie jeszcze dostępny.

5. Kolejny tusz Maybelline ONE BY ONE  tusz pogrubiająco - rozdzielający (zgadzam się zdecydowanie z tym )jest to moje 2 opakowanie tego tuszu jestem z niego zadowolona . Dlatego zatęskniłam za nim i ponownie go zakupiłam po nałożeniu 2 warstw jestem z niego zadowolona. Cena 5 funtów. Moja ocena to 5/5. POLECAM


6. Ostatni mój tusz firmy Maybelline Falsies pogrubiający jest jak dla mnie rewelacyjny z przyjemnością wracam do niego . Zużyłam go już 2 opakowanie i jestem w trakcie 3. Co tutaj dużo mówić jest wspaniały i kocham go :) Bardzo bardzo polecam! Jest to mój ulubiony tusz ze wszystkich z Maybelline .Cena to 5 funtów. Moja ocena to 5/5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz