czwartek, 14 lutego 2013

12. Makijaż walentynkowy I


Zapraszam na makijaż walentynkowy krok po kroku  róż i fiolet moje ulubione kolory :)

zaczynamy nakładając baze pod cienie na całą ruchomą powiekę 


1. czarną kredką lub eyelinerem u mnie akurat czarnym cieniem zaznaczyłam kształt makijażu
 
2. ciemnym fioletowym cieniem z drobinkami roztarłam czarny cień

3. w kąciku wewnętrznym ku górze roztarłam biały perłowy cień aż do połączenia z roztarciem czarnego cienia


4.malujemy blado różowym cieniem od wewnętrznego kącika aż do 1/3 szerokości powieki  i resztę różowym perłowym cieniem

5. granicę miedzy blado różowym a różowym perłowym cieniem zacieramy różowym cienie który jest pomiędzy nimi 
6. cienie przechodzą jeden w drugi stopniowo 


7. dolną powiekę malujemy ciemnym fioletowym cieniem tym co rozcieraliśmy czarną kredkę + na linii rzęs malujemy kreskę czarnym cieniem 
                         

8. rysujemy kreskę żelowym eyelinerem



9.tuszujemy rzęsy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz